Székesfehérvári SZC

Hunyadi Mátyás
Szak­gimnáziuma

8000 Székesfehérvár, Várkörút 35.
Tel.: 06-22-312-428

informatika

távközlés

közgazdaság

ügyvitel

Iskolánk sikerrel vett részt a Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata által kiírt pályázaton, egy dökös csapatépítő kirándulásra nyertünk támogatást.

A kirándulásra október 8-án, hétfőn került sor. Reggel fél tízkor gyülekeztünk az autóbusz-pályaudvaron, majd busszal utaztunk Fehérvárcsurgó irányába. Az út körülbelül harminc percet vett igénybe. Rumpler Nikoletta tanárnő és Szabó Gábor tanár úr tartottak velünk e napsütéssel teli napon.

Fél tizenegyre volt időpontunk idegenvezetésre a Károlyi kastélyba. Megismerkedhettünk a kastély történetével, szemügyre vehettük az épületet belülről is, láttuk a könyvtárt, a vörös szobát, a csipke teraszt, és a méltán híres erkélyt is. Megtudtuk, hogy napjainkban ez a kastély hotelként üzemel és tartozik hozzá egy étterem is, sőt mi több, lehetőséget ad konferenciák, rendezvények, valamint esküvők lebonyolítására. Az idegenvezetést követően megcsodálhattuk az 50 hektáros park szépségét és a hozzá tartozó tó pompáját.

Ezt követően gyalogosan folytattuk utunkat a Gaja-völgybe. Az erdő csendje és őszies színvilága nagyon kellemes hangulatot árasztott. A Tájcentrumban nem csak túrázásra van lehetőség van, hanem a horgászok is megtalálhatják a nyugalom szigetét. Pizzát rendeltünk ebédre, és mikor megérkezett, nagy örömmel láttunk hozzá a falatozáshoz. Ezt követően elmentünk egy kis sétára az erdőbe, szép fényképeket készítettünk.

Összességében mindenki nagyon jól érezte magát, a nap végére kellemesen elfáradtunk. Ez a kirándulás nagyszerű lehetőség volt mindannyiunknak, hogy jobban megismerjük egymást, és hogy összekovácsolódjunk.

Köszönettel tartozunk a város vezetésének, hogy támogatták kirándulásunkat, remekül éreztük magunkat!

Pats Enikő, Kéri Virág

Vezetékes telefonszámaink technikai hiba miatt átmenetileg nem működnek.

Az alábbi számokon elérhetőek vagyunk:

Titkárság: 06-70-1986-322

Porta: 06-70-1986-321

További számok az Elérhetőségek alatt találhatók.

<<  December 2018  >>

Skicc logo

Aktuális információk

Legfrissebb versenyeredmények

Tájékoztatjuk, hogy weboldalunk sütiket (cookie) használ. Az oldal további használatával hozzájárul a cookie-k tárolásához és használatához.